FANDOM

"Na co się gapisz?" - Drawzer, Szukając Wsparcia

Drawzer
Toa przed przemianą

Drawzer przed przemianą 1.JPG

Imię Drawzer
Maska Kanohi Husan- maska słabości
Broń Buława, Tarcza
Żywioł Ziemia
Organizacja Brak
Praca\Zadania Ochrona Matoran
Toa po przemianie

Toa Drawzer.jpg

Maska Kanohi Husan- maska słabosci
Broń Buława Wstrząsów, Tarcza
Żywioł Ziemia
Organizacja Grupa Obronna Moronu (dawniej), obecnie: Toa Półksiężyca
Praca\Zadania Ochrona Moronu (dawniej), obecnie: obrona Archipelagu Półksiężyca
Status Żyje
Miejsce pobytu Archipelag Półksiężyca

BiografiaEdytuj

Kiedys Drawzer był "zwykłym Toa", ale zmieniło się to kiedy wpadł do Energetycznego Protodermis. Nie pamięta w jakich okolicznościach się to stało, gdzie był ani nic innego. Jedyne co pamięta to to, że był z nim jeszcze jakiś inny Toa w zielonym pancerzu. Kiedy wyszedł z substancji zobaczył, że się zmienił. Zielony Toa zniknął, ale stał przy nim Rahi przypominający Hydrukę. Drawzer polubił Rahi i dał mu imię Moral, odtąd zawsze przemierzali świat razem.

Nie minęło wiele czasu, jak Drawzer znalazł starą, lecz ciągle zdatną do użytku łódkę. Nie mogąc w niej odbyć jakiejkolwiek dalszej podróży, Drawzer obrał kurs na najbliżej położoną wyspę - Moron. Jak się później okazało żyli tam Po- i Onu-Matoranie. Wyspa nie miała żadnego obrońcy od lat, dlatego Matoranie musieli radzić sobie sami. Terror na wyspie siały wówczas dzikie Rahkshi. Było ich relatywnie niewiele, ale wystarczało to zupełnie, żeby nie dopuścić do utworzenia na Moron żadnego większego skupiska mieszkańców. Drawzer bez większego problemu poradził sobie z zagrożeniem i odtąd stał się bohaterem. Pomógł Matoranom zbudować twierdzę, która z czasem rozwinęła się w prosperujące miasto. Sam Toa Ziemi zamieszkał tu na stałe. Poza uwielbieniem mieszkańców Toa mógł się też cieszyć aprobatą Turagi Sefta, który dzięki niemu mógł porzucić życie w ukryciu i odbudować swój autorytet. Mieszkając na Moron Drawzer poznał się i zaprzyjaźnił z Matoraninem Daro. Ze swoim niewielkim kompanem wiązał wielkie nadzieje, ze kiedyś stanie się on Toa i zostanie może nawet jego następcą. Dwójka przyjaciół często trenowała razem, a po pewnym czasie przyjęli miano Grupy Obronnej Moronu.

Około 300 lat po WK na Moron przypłynęło trzech Toa: Florex, Metarion i Trogg. Zawiązali oni sojusz, który miał na celu odbicie wyspy Sedin z rąk okupanta. Poprosili oni Drawzera o pomoc w walce ze Skakdi. Toa Ziemi początkowo nie chciał przystać na propozycje, jednak ostatecznie zgodził się. Miał jednak warunek: każdy z przybyszy musiał udzielić lekcji Daro. Po spełnieniu warunków, Drawzer z ciężkim sercem opuścił swoją wyspę i wraz z nowymi towarzyszami i Moralem ruszył na Tarent

Na tej wyspie grupa postanowiła się rozdzielić w poszukiwaniu drogi do wioski. Drawzer razem z Florexem dotarli do wioski jako pierwsi. Nawiązali tam pierwsze stosunki z członkami Wiatr Północy, wkrótce dołączyła do nich takze pozostała dwójka. Po otrzymaniu pomocy od Turagi Allaya w postaci oddziału Wiatrowców i przyłączeniu Trosta i Tifrena Drużyna Ostatniej Szansy ruszyła odbić Sedin.

więcej: Szukając Wsparcia, Odwet .

Drawzer jest bardzo niecierpliwy i impulsywny. Nie lubi na nic czekać, woli działać od razu, na gorąco niż działać zgodnie z długo obmyślanymi planami. Jest porywczy i wręcz nie toleruje niezgadzania się z jego decyzjami. Na Moronie nikt nawet nie śmiał kwestionować jego zdania, do czego Drawzer się przyzwyczaił. Wyjątek stanowił jedynie Turaga Seft.
Drawzer- zdjęcie 2.jpg

Drawzer bez broni

Odkąd dołączył on do Toa Półksiężyca cecha ta stała się jedną z jego czołowych wad, lecz efektywnie stara się nad nią panować. Jak przystało na Toa Ziemi cechuje go inteligencja. Wśród jego najbardziej charakterystycznych cech koniecznie trzeba wymienić tężyznę fizyczną. Potężnie umięśniony, wzmocniony przez kąpiel w protodermis i wytrzymały na ból jest on nie lada przeciwnikiem dla każdego. Siłą dorównuje, a nieraz i przewyższa nosicieli Kanohi Pakari. W walce Drawzer jest samoukiem. Sam opracował swój styl walki, który jednak nie jest wolny od wad. Mimo to, umie wiele i wie, jak przekazywać swoją wiedzę. Jest dobrym nauczycielem, co w połączeniu z jego mentalnością twardego na zewnątrz, lecz czułego, troskliwego i zdolnego do poświęceń w środku czyni go dobrym towarzyszem do ćwiczeń. Nauczył wszystkiego co wie swojego najlepszego przyjaciela - Matoranina Daro. Kiedy dojdzie do starcia, Drawzer chętnie korzysta ze swojego żywiołu, a kontrola nad nim przychodzi mu z prostotą. Braki w technice nadrabia siłą. Drawzer preferuje walki w zwarciu, w których zawsze wiedzie prym. Głos Drawzera to mocny i ciepły bas (porównywalny z Onuą z MoL).

UzbrojenieEdytuj

Drawzer walczy za pomocą Buławy Wstrząsów i tarczy. Jego maska to Kanohi Husan - maska słabości. Pozwala mu widzieć słabe punkty przeciwników, przedmiotów czy obiektów, z czego często korzysta.

Informacje o MOCuEdytuj

DSC06922.jpg

Grupa Obronna Moronu

Toa Drawzer po przemianie został zbudowany w grudniu 2009 roku. Liczy 127 części, posiada instrukcję budowy.

Toa Drawzer przed przemianą został zbudowany w styczniu 2011 roku. Liczy około 60 części.

AutorEdytuj

Vezok999 13:37, sty 17, 2010 (UTC)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki