FANDOM

Drakkan
Skakdi
Drakkan
Imię Drakkan
Moce Wzrok termowizyjny
Żywioł Ogień (tylko w połączeniu z innym Skakdi)
Broń Płomienny Bicz, topór
Organizacja Siewcy Strachu
Status Żyje
Miejsce pobytu NIeznane

BiografiaEdytuj

Drakkan jest jednym ze Skakdi. Należał kiedyś do mrocznych łowców, i był znany pod pseudonimem "Nadzorca". Zrezygnował jednak ze służby u TSO z i razem z dwoma innymi łowcami ze swojej rasy, AvatrackiemSpizokiem utworzyli organizację Siewcy Strachu. Wkrótce zebrali dużą armię Skakdi i zaatakowali wyspę Sedin. Drakkan był dowódcą jednego z największych oddziałów, i razem z nimi zajął Wioskę Centralną.

Spizok zlecił Drakkanowi wzniesienie twierdzy w nowo podbitej wiosce. Połączył on to ze swoim ulubionym zajęciem- zadzorowaniem niewolników i prace nad nową bazą ruszyły. Twierdza po tygodniu była prawie ukończona.

Drakkan nie mógł jednak ukończyć swojego zadania z powodu ataku Toa Półksiężyca i Wiatru Północy na wioskę. Podczas walki o Centralną Wioskę Drakkan walczył z Troggiem. Uprzednio powalajac jego Rahi- Kła był bliski pozbawienia życia i Toa Kamienia . Zapewne zrobiłby to, gdyby nie granat wyrzucony przez Toa z Góry Strachu. Wybuch granatu wykluczył Drakkana z reszty walki i o mało co nie pozbawił go życia. Na "szczęście" Drakkana skończyła sie na uranej ręce...

Cechy i umiejętnosciEdytuj

Drakkana cechuje bardzo duża siła, której jednak nie jest w stanie w pełni wykorzystać w walce. Chorą przyjemność sprawia mu nadzór niewolników. Mimo to, nie jest szczególnie okrutny i dba przynajmniej o to, aby jego robotnicy nie zmarli z przemęcznia. Jest najlepszym "przyjacielem" Spizoka. Kiedy brak mu innych zajęć Drakkan zajmuje się kowalstem. W tajemnicy przed resztą Siewców produkuje też materiały wybuchowe.

UzbrojenieEdytuj

Drakkan w walce korzysta z topora. Zawsze ma przy sobie także Płomienny Bicz, którego używa zarówno jako broni jak i narzędzia.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to mój ulubiony Siewca Strachu

Informacje o M.O.C.'ku Edytuj

Drakkan został zbudowany w listopadzie 2010 roku. Jest to trzeci powstały Siewca Strachu. Drakkan liczy 44 części. Posiada instrukcję budowy.

Twórca Edytuj

Vezok999

DSC06182.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki