FANDOM

Deamoon
Toa
Deamoon
Imię Deamoon
Maska Kanohi Replon
Broń Księżycowa Rozkosz
Żywioł Księżyc
Wymowa Dea - mun
Praca\Zadania Żeglarz
Status Żyje
Miejsce pobytu Morza

Deamoon jest żeglarzem i kapitanem na statku Księżycowy Blask. To Toa Księżyca. Jest dość specyficzny. Mimo iż jego żywiołem jest Księżyc to woli wodę, a raczej morze. Więc gdy stał się Toa, jego broń i on sam został przystosowany do walki właśnie w tym żywiole. To nie oznacza, że nie posiada mocy Księżyca. Taka kombinacja, Księżyc-Woda, dają mu niezwykłe umiejętności podczas walk i podróżach na morzach.

Mimo, iż jego dom znajduję się na Wodnej Wyspie, rzadko tam bywa.

MatoraninEdytuj

Deamoon "obudził" się na statku płynącym na Lodową Wyspę. To są jego pierwsze wspomnienia. Nikt z załogi nie miał pojęcia, że się tam znajduje. Swoje imię poznał po jedynym dokumencie jaki przy sobie posiadał.

Nigdy nie udało mu się poznac prawdy o swoim wcześniejszym życiu. nie pomogli mu nawet Turaga z Wysp Żywiołów.

Tego samego dnia, po "przebudzeniu" na statku, pierwszy raz ujrzał morze i spodobało mu się. Wtedy do poczuł z niejaką więź z wodą. Trudnił się jako marynarz. Nigdy nie potrafił przebywac dłużej na lądzie.

ToaEdytuj

Jako Toa, sam został kapitanem statku i skomplementował swoją załogę. Nie było to dla niego wyzwaniem, gdyż znał wielu marynarzy z różnych statków. Mozna powiedzieć, że wybrał samych najlepszych.

Deamoon oprócz miłości do morza, ma jeszcze jedną pasję. Jest nią polityka. Zawsze potrafił odnaleźć się w takim świecie. Bardzo dobrze to wykorzystał, wchodząc w skład Rady Wysp Żywiołów.

ZadaniaEdytuj

Zajmuję się głównie transportem morskim. Przewozi wszystko, od zwykłych rzeczy do niebezpiecznych Rahi. Zna bardzo dobrze tereny większości wód. Jego okręt przygotowany jest bardziej na szybką ucieczkę niż na walkę.

BrońEdytuj

Posiada ostrza pod nazwą Księżycowa Rozkosz, a także Kanohi Replon. Posiada również znak Rahkshi na tylnej części głowy

OsobowośćEdytuj

Z natury jest spokojny i opanowany. Nie działa pochopnie. Wie, że jest odpowiedzialny za załogę i nie wdaję się w niepotrzebne konflikty.

Zobacz też Edytuj

Galeria:Deamoon

TriviaEdytuj

Autor Edytuj

El_Rurkins. Lodowy Książę

Więcej z Fandomu

Losowa wiki