FANDOM

Daro jest Toa Ziemi z Moron

Daro
Matoranin
Daro zdjęcie 1
Imię Daro
Maska Ruru
Broń Dzida Absorbcji
Żywioł Ziemia
Organizacja Grupa Obronna Moronu
Praca\Zadania Ochrona Moronu
Toa
Toa Daro 1
Maska Wielka Ruru
Broń Wielka Włócznia Absorcji, Miotacz Madu
Organizacja Toa Koros
Praca\Zadania Lider Toa Koros, obrona Archipelagu Półksiężyca
Status Żyje
Miejsce pobytu Moron

BiografiaEdytuj

Daro to mieszkaniec wyspy Moron. Pracował tam jako górnik. Kiedy na wyspie zjawiły się Rahkshi, Daro chciał z nimi walczyć. Dlatego, kiedy zobaczył Toa Drawzera który niszczył synów Makuty jeden po drugim zapragnął go poznać. Kiedy niebezpieczeństwo minęło Daro pomagał w budowie twierdzy. Włanie w tym budynku spotkał swojego bohatra. Drawzerowi zaimponowała odwaga matoranina, a po krótkim czasie zaprzyjaźnili się. Teraz Daro pomaga nowemu przyjacielowi i nigdy się z nim nie rozstaje.

Kiedy Florex, Metarion i Trogg przybyli na Moron w poszukiwaniu pomocy, Drawzer postawił warunek- każdy z nich miał odbyć po jedej lekcji walki z Daro, na czym Matornin zyskał sporo wiedzy. Kiedy przyszło do rozstania, Daro został zastępcą Drawzera na wyspie.

Niedługo po odpłynięciu Drawzera, rozpocząć miały się Obrady Archipelagu Półksiężyca. Daro jako pierwszy zauważył nadpływające łodzie i poinformował o tym wioskę. Kiedy dziesiątki przedstawicieli wysp Archipelagu była na Moronie, zauważono następną łódź- tym razem była to Łodź należąca do Wysłańców Mroku. Na wieść o ich przybyciu, Matoranie wojownicy, pod inicjatywą Hefui'ego ruszyli na plażę "przywitać" gości.

Daro, razem z Paraeyem, Wonyą, Bohramem, Nagirem, Leanem, Tekerotem, Keno i Heranem znaleźli się na plaży, gdzie widzieli klęskę innych wojowników. Postanowili uciec, lecz ziemi pod nimi zapadła się i cała dziewiątka wpadła do jaskini. Okazało się, ze był to Grobowiec Toa Koros, zapomnianej przez lata drużyny Toa. Matoranie natknęli się tam na kamienie Toa, których po chwili zastanowienia postanowili użyć. W ten sposób, Daro, tak jak reszta stał się Toa... (więcej: Zabójczy Cień, rozdziały 5 i 7)

Daro razem z resztą Toa Koros brał udział w Bitwie o Sedin. Początkowo 9 Toa planowała uderzyć w Południową Wioskę, lecz kiedy dotarli na miejsce zastali ją opustoszałą. Natknąwszy się na trupy Skakdi, Koros postanowili ruszyć na centrum, gdzie jak mieli nadzieję ciągle trwały walki. Toa nie rozczarowali się, a ich obecność przeważyła szalę zwycięstwa na stronę rebeliantów.

Po zakończeniu walk Daro każdą wolną chwilę spędzał z Dawzerem. Po wymianie wrażeń i przeżyć, Drawzer zaoferował pomoc oraz treningi Daro oraz jego nowej drużynie.

Cechy i umiejętnociEdytuj

Daro jest bardzo odważny jak na Matoranina, ale wie kiedy sie wycofać. Nie jest najlepszym górnikiem i zdaje sobie z tego sprawę.Kiedy na wyspie zapanował spokuj, poprosił Drawzera żeby nauczył go walczyć. Po kilku dniach treningu opanował kilka technik walki do takiego stopnia, że jest w stanie obronić się przed wieloma przeciwnikami.

UzbrojenieEdytuj

Broń Daro to Dzida Absorcji, która tak jak wiele broni z Moronu pochodzi ze szczątków Rahksi, w tym przypadku Vorahka.

TriviaEdytuj

  • Matoranin Daro początkowo mial być MOCiem Matoranina Drawzera.
  • W mitologii Śródziemia w elfickim języku Quenya istnieje słowo Daro (nie znam tłumaczenia)
  • Daro to także postać z gry Gothic 3

Informacje o M.O.C.'uEdytuj

Matoranin Daro liczy 31 częci; posiada instrukcję budowy. Został zbudowany w Grudniu 2009 roku.

Toa Daro został zbudowany w lutym 2010 roku. Liczy 43 częsci. Jest pierwszym zbudowanym członkiem Toa Koros. Ciekawostką jest to, że widoczna jest u niego budowa Metru, chociaż budując go, nie miałem żadnego Toa Metru/Hagah- udało mi się samemu rozgryźć ich budowę :)

AutorEdytuj

Vezok999 13:37, sty 17, 2010 (UTC)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki