FANDOM

Cierniści Piraci to organizacja skupiająca wiele pirackich załóg pod wspólną banderą.

Historia Edytuj

Cierniści Piraci powstali przed Wielkim Kataklizmem. Na początku była to grupa kilku potężnych zwaśnionych pirackich kapitanów, którzy postanowili zawrzeć rozejm. Postanowili dzielić się łupem i wspólnie władać morzami Wszechświata Matoran. Po jakimś czasie zaczęli używać wspólnej bandery i nazwali się Ciernistymi Piratami.

Po wielu latach wspólnego łupienia jeden z nich postanowił przejąć władzę nad resztą kapitanów i ogłosił się Władcą Mórz. Przez kilka miesięcy Cierniści Piraci opierali się, jednak Władca miał tajemniczego sojusznika który dostarczał mu fundusze i potężne maszyny. Szybko zażegnał konflikt i przejął dowództwo nad całą organizacją.

OrganizacjaEdytuj

Ciernistymi Piratami rządził Władca Mórz, który wydawał polecenia Wielkim Kapitanom. Nie musieli oni wykonywać rozkazów, lecz były one bardzo dobrze płatne. Poza misjami każdy z nich działał we własnym interesie i płacił Władcy podatek od zysków.

Każdy z Ciernistych Piratów nosił pokryty kolcami pancerz. Kolce pokrywały także ich okręty. Ich bandera była czarna z żółtą czaszką Skakdi pokrytą cierniami.

Znani członkowie Edytuj

  • Władca Mórz

Załoga Niszczyciela Edytuj

  • Wielki Kapitan Xavros
  • Zorma (pierwsza oficer)

Pojawienia Edytuj

AutorEdytuj

Zivo 222

Więcej z Fandomu

Losowa wiki