FANDOM

Blais
Matoranin
No Image.jpg
Imię Blais
Rasa Matoran/Toa
Płeć Mężczyzna
Żywioł Lód
Maska Akaku
Broń/Narzędzia Nóż do otwierania kopert
Praca/Zadania Posłaniec
Toa
Blais1.JPG Galeria: Blais
Broń Półautomatyczny karabin snajperski
Organizacja Armia Zjednoczonego Spherus Magna, Zakon Mata Nui(dawniej), Grupa Oporu
Status Żyje
Miejsce Pobytu Alternatywny Wszechświat Matoran
Theme Sabaton - White Death

Blais jest Toa Lodu pochodzącym z przyszłości, jednym z generałów Armii Zjednoczonego Spherus Magna, który został wysłany w przeszłość z nieznaną misją.

Historia Edytuj

Blais był zwykłym posłańcem na Metru Nui. Gdy wraz z resztą mieszkańców Wszechświata Matoran przenieśli się na Odnowione Spherus Magna kontynuował swoją pracę. Było tak do czasu wybuchu wojny. Blais, jako jeden z ochotników zgłosił się do projektu "tworzenia Toa". Jednak badania wykazały, że ma on szanse na zostanie pełnoprawnym, prawdziwym Toa. Po otrzymaniu Kamienia Toa tak też się stało.

Blais został wysłany na wieloletnie szkolenie, w przeciągu którego nauczył się walczyć na wszelkie możliwe sposoby. Przeszedł także trening mentalny, dzięki któremu jego umysł jest niedostępny dla nieprzyjaciół.

Blais, jako że należał do "prawdziwych Toa", nie został od razu wysłany na linię frontu. Przeszedł kilka kolejnych testów, które wykazały, że ma niezwykły zmysł strategiczny. Został więc przydzielony do kolejnych szkoleń, tym razem skierowanych bardziej w stronę umiejętności przywódczych i taktycznych. Toa Lodu chłonął wiedzę nie mogąc doczekać się swojej pierwszej bitwy.

Doczekał się. Nie było to jednak to, czego się spodziewał. Jako jeszcze niedoświadczony przywódca, trafił pod skrzydła jednego z najsłynniejszych generałów Armii Zjednoczonego Spherus Magna - Lorda Reltiha. Ten, nie zważając na rady Blaisa zdecydował się na absurdalny plan ataku frontalnego. Bitwa już po kilkunastu minutach wydawała się przegrana, jednak Toa Lodu, ignorując rozkazy przełożonego nad nim, zebrał mały oddział i w brawurowym ataku na tylne linie wroga zabił kryjącego się tam przywódcę. Wkrótce, przez brak rozkazów i koordynacji w wojskach przeciwnika Toa odnieśli zwycięstwo, a Blais został okrzyknięty bohaterem.

Blais4.JPG

Od tego momentu kariera Toa Lodu nabrała tempa. Brał udział w kolejnych bitwach i w każdej, dzięki wielu innowacyjnym oraz brawurowym taktykom, odnosił zwycięstwa. Zasłynął także z tego, że nie siedzi z tyłu i nie wydaje rozkazów, a idzie w pierwszej linii prowadząc swoich żołnierzy. Kontrowersję budziło także jego zachowanie poza polem walki, gdy zamiast przebywać w kwaterach przeznaczonych dla przywódców, Blais przechadzał się po koszarach zwykłych żołnierzy prowadząc z nimi rozmowy na różne tematy. Mimo wszystko, zauważalny był wzrost ducha bojowego wśród podległych mu oddziałów. Z czasem Blais zyskał sobie wielkie poparcie i szacunek. Został mianowany jednym z głównych generałów Armii Zjednoczonego Spherus Magna.

Z nieznanych przyczyn został wysłany w przeszłość na tajemniczą misję.

Charakter Edytuj

Blais jest otwarty i miły. Sprawia wrażenie wyniosłego i bardzo poważnego, jednak jest to tylko złudzenie. Stara się zachowywać tak, jak gdyby wcale nie był wysoko postawionym generałem. Często przebywa wraz z podległymi mu żołnierzami wspomagając ich radą i ciepłym słowem. Na polu walki zawsze staje w pierwszym szeregu prowadząc wojska za sobą.

Moce i zdolności Edytuj

Blais jako Toa ma pełną kontrolę nad żywiołem Lodu.

Jest bardzo uzdolnionym strategiem oraz świetnym przywódcą, którego głosu żołnierze słuchają z wielkim szacunkiem. Swoimi przemowami potrafi rozpalić w nich prawdziwego ducha walki.

Przeszedł dokładne szkolenie, dzięki czemu jest także nieoceniony w boju. Preferuje bronie dystansowe i bezpieczną walkę strategiczną, ale w kryzysowych sytuacjach potrafi podjąć się walki twarzą w twarz z wrogiem.

Wyposażenie Edytuj

BlaisGun.JPG

Blais nosi Kanohi Akaku, Maskę Rentgenu pozwalającą użytkownikowi widzieć przez solidne obiekty. Ponadto wyposażony jest w innowacyjny typ adaptacyjnej zbroi, która dopasowuje się w ciągu kilku sekund do panujących warunków.

Do walki wykorzystuje swój półautomatyczny karabin snajperski. Pociski powstają korzystając z mocy elementarnej użytkownika, tak więc używać broni może tylko ktoś posiadający żywioł.

Informacje o MOCu Edytuj

Blais został zbudowany na przełomie lutego i marca 2013 roku.

Zobacz też: Edytuj

Autor Edytuj

Zygip

Więcej z Fandomu

Losowa wiki