FANDOM

Berbedix
Stworzenie
Berbedix.jpg
Imię Berbedix
Gatunek Skalny Rumak
Broń Zęby, pazury
Status Aktywny

Berbedix to Skalny Rumak Guereusa.

Historia Edytuj

Berbedix był zwykłym Skalnym Rumakiem. Nie wyróżniał się spośród innych w bandzie Guereusa. W końcu jego pan poprosił Aphoperusa o zrobienie ze swojego rumaka najpotężniejszej i najstraszniejszej istoty na Bara Magna. Wynalazca ulepszył ciało stworzenia, zwiększając jego siłę i wytrzymałość, oraz pokrywając jego ciało zbroją. Proces ulepszania sprawił jednak, że Berbedix cały czas odczuwa ból, przez co atakuje każdą żywą istotę, którą napotka. Urządzenia w jego ciele porażają go prądem za każdym razem, kiedy wyładowuje swój gniew na podwładnych Guereusa dlatego stara się ich nie atakować.

Berbedix jest większy i potężniejszy od innych Skalnych Rumaków. Wzbudza przerażenie w każdej istocie jaką napotka. Jego ciało pokryte jest ciężkim, srebrnym pancerzem. Ze względu na zbroję, jak i wielkość, Berbedix jest bardzo powolny.

Tak jak wszystkie Skalne Rumaki, Berbedix ma wyostrzony słuch, wzrok i węch, a jego organizm potrafi się sam ochłodzić, kiedy jest w ruchu.

Uzbrojenie Edytuj

Berbedix posiada jadowite żądło na ogonie oraz kilka rzędów ostrych zębów. Ma też ostre pazury.

Informacje o MOCu Edytuj

  • Najnowsza i kanoniczna wersja MOCa powstała w 2015 roku. Jej autorem jest Vox22.

Ciekawostki Edytuj

Pojawienia Edytuj

Zobacz też Edytuj

AutorzyEdytuj

Zivo 222 -postać i historia

Voxovan -MOC

Więcej z Fandomu

Losowa wiki