FANDOM

Baranger
Toa

DSC01025

Imię Baranger
Maska Garai (w kształcie Rehuki
Broń Włócznie grawitacji ( Obie inaczej wyglądają)
Żywioł Grawitacja
Organizacja Brak
Praca\Zadania Ochrona Matoran
Status Żyje
Miejsce pobytu Ta-Szaga

Baranger to Toa chroniący Matoran

BiografiaEdytuj

Baranger żyje na Szaga Nui w mieście Ba - Szaga. Pewnego dnia kiedy wędrował po mieście zobaczył warsztat mistrza masek. Pomyślał, że odwiedzi pracownika. Wszedł do warsztatu i zobaczył małego czerwonego Matoranina z czarnym ogonem. Baranger z przerażenia aż odskoczył. Matoranin popatrzył się w jego stronę i spytał się co tu robi. Baranger odpowiedział, że przyszedł tylko w odwiedziny i wtedy jeszcze się przedstawił. Matoranin przedstawił się jako Fonger. Baranger popatrzył się na stół zapełniony karteczkami. Spytał się co na tych kartkach jest. Fonger odpowiedział, że to zamówienia na maski. Baranger nie chciał przeszkadzać więc się pożegnał i wyszedł z warsztatu. Baranger wyszedł poza mury miasta. Zobaczył dwa leśne pająki, które plotły pajęczynę. Baranger odsunął się od nich ponieważ przestraszył się ich jadu. Po chwili powędrował do swojego domu.

Następnego dnia, kiedy robił poranny obchód wyszedł poza miasto i zobaczył śpiącego Fongera. Szybko przeciął sieć i wtedy Fonger upadł. Fonger zaproponował Barangera do warsztatu. Ale się nie zgodził ponieważ musi patrolować okolice. Obaj weszli do miasta i wtedy podbiegł do niego jakiś matoranin i zaproponował mu obrone wyprawy do Ta -Szaga. Baranger powiedział żeby się już przygotowywali, a on tylko zrobi jeszcze jedną rzecz. Po tych słowach pobiegł spytać się Fongera czy nie chciałby uczestniczyć w wyprawie. Fonger się zgodził i poszli do Bramy. Wtedy Baranger stanął na czele i krzykną "Ruszamy!".

Cała grupka wędrowała przez gęsty las. Po dwóch godzinach większość była już zmęczona więc Barangar kazał rozbić obóz. Barangar przyniósł wielki wór w, którym było jedzenie. Każdy Matoran wziął jedną porcje jedzenia. Po zjedzeniu obiadu było już ciemno każdy wszedł do namiotu i zasnął. Następnego dnia wszyscy zebrali się na środku obozu. Wszyscy pozwijali namioty i ruszyli w dalszą podróż. Wędrując po lesie każdy zauważał, że las ma coraz mniej liści i domyślali się, że już są blisko Ta - Szaga. Mieli racje po chwili znaleźli się koło ognistych gejzerów, a obok nich jest Ta -shaga.

Barangar poszedł do przywódcy miasta i wynajął dwa domki jeden większy, drugi mniejszy. Baranger wprowadził się do większego. Wszedł do swojego pokoju zobaczył duże biurko dwa łóżka i dwie szafy. Baranger pomyślał, że sprawdzi czy wszyscy Matoranie są w swoich pokojach. Najpierw przeszukał cały duży dom i wszyscy byli. Potem przeniósł się do mniejszego. Najpierw zajrzał do Fongera. W jego pokoju Fonger przygotowywał się do snu. Baranger spytał się gdzie jest broń Fongera. Odpowiedział, że w szafce. Baranger wyszedł i przeszukiwał pokoje dalej. Kiedy skończył poszedł do swojego pokoju i zasnął. Wstał jeszcze przed świtem i udał się do władcy. Próbował ustalić szlak handlowy z nim. Przywódca się zgodził. Baranger udał się do swojego pokoju. po godzinie wyszedł i ogłosił, że wracają.

CiekawostkiEdytuj

  • Został stworzony w pierwszej połowie 2010.

TwórcaEdytuj

Malum121

Zobacz teżEdytuj