FANDOM

Avatrack
Skakdi

DSC06146

Imię Avatrack
Zdolnosci Kamuflaż Kameleona, wzrok-noktowizor
Żywioł Kamień (tylko w połączeniu z innym Skakdi)
Broń Włócznia Tropiciela
Organizacja Siewcy Strachu, dawniej Mroczni Łowcy
Status Żyje
Miejsce pobytu Sedin

BiografiaEdytuj

Avatrack należał kiedyś do Mrocznych Łowców, i był znany pod pseudonimem "Myśliwy". Jedynym znanym jego zadaniem była napaść na Ko Metru, zlecona przez TSO. Skakdi Kamienia wykonał rozkaz i wyruszył na Metru Nui. Na lodowej częsci wyspy zaczął siać zniszczenie, niszcząc lodowe rzeźby, raniąc Matoran i atakując na własną rękę handlarzy. Cały czas działał nie dając się poznać, a po krótkiej, ale skutecznej akcji opuścił Metru Nui *.

Avatrack służył w DH jeszcze przez długi czas, ale w końcu zrezygnował ze służby u TSO i razem z dwoma innymi łowcami ze swojej rasy, Spizokiem i Drakkanem postanowił zaatakować wyspę Sedin . Dawni Mroczni Łowcy zebrali armię Skakdi i założyli nową organizację Siewcy Strachu. Podczas walk o wyspę, Avatrack został dowódcą "jednostek specjalnych". Ich zadaniem były ataki z zaskoczenia, sledzenie wrogów i zastawianie płapek. Nieraz zsyłali miejscowe rahi, na niczego nie spodziewających się mieszkańców. Kiedy walki ustały, Avatrack nie pożucił swojego ulubionego zajęcia. Ciągle patroluje lasy, znajdując małe ruchy oporu. Dostarcza też Rahi- nowy element armi Siewców Strachu.

* Atakując Ko Metru Avatrack przypadkowo wrobił w napaść Prestora

Cechy i umiejętnosciEdytuj

Największą zaletą Avatracka są jego zdolnosci Łowieckie. Doskonale skrada się, tropi i zastawia pułapki. Lubi samotnosć, jednak potrafi współpracować. Woli atakować z ukrycia, niż walczyć w otwartej walce.

UzbrojenieEdytuj

Zbroja Avatracka jest wytrzymała, jednak zaskakująco lekka, co pozwala mu na swobodne poruszanie się po trudnych terenach. Jego broń stanowi Włócznia Tropiciela, którą wykożystuje zarówno w walce, jak i podczas poruszania się.

Informacje o M.O.C.'ku Edytuj

Avatrack został zbudowany w drugiej połowie 2009 roku. Zawiera 49 części i instrukcje.

Twórca Edytuj

Vezok999 13:52, gru 9, 2009 (UTC)

DSC06182

Więcej z Fandomu

Losowa wiki