FANDOM

Austin
Toa
Austin.JPG
Imię Austin
Maska Kakama
Broń Stold
Żywioł Kamień
Wymowa Os - tin
Praca\Zadania --brak--
Status Żyje
Miejsce pobytu Różne

Austin to Toa kamienia. Był w organizacji "Banda Herresa".

MatoraninEdytuj

Wiadomo, że pracował na Wyspach Żywiołów. Miał także inne imię. "Austin" to anagram od jego prawdziwego. Prawdopodobnie był kurierem lub księgowym. Sam Austin wspomina, że pracował razem z Lodowym Księciem, nim ten stał się Toa.

Będąc Matoraninem lubił spędzać wolny czas w teatrze i w barze wraz z przyjaciółmi.

Był bardzo blisko związany z pewną Matoranką. Niestety po jej tragicznej śmierci, Austin załamał się psychicznie. Coraz częściej "szukał pocieszenia w kieliszku". Miało to swoje skutki. Przez alkoholizm, spóźniał się, a po pewnym czasie, przestał przychodzić do pracy. Zaczął mieć także problemy finansowe. Ogromne długi, oraz upadek społeczny zmusiły go do opuszczenia Wysp Żywiołów.

ToaEdytuj

Nie wiadomo jak stał się Toa i w jaki sposób dołączył do Bandy Herresa.

Wieść o tym, że LK być może był jego dawnym znajomym, skłoniła go do opuszczenia grupy. Można sądzić, że byli ze sobą bardzo zżyci. Niestety LK nic o tym nie wspomina.

W Bandzie Herresa był prawą ręką lidera grupy.

W walce Austin używa swojego pistoletu Stold. Nie lubi i nie za bardzo potrafi walczyć bronią białą, ale nadrabia to celnością i szybkością. Jest także dobry w bójkach na pięści. Połączenie szybkości, koordynacji i siły umożliwia mu wykonywanie celnych i mocnych ciosów.

Jak na Toa jest dość wysoki.

Zobacz teżEdytuj

Galeria:Austin

CiekawostkiEdytuj

Nosi imię po znanym amerykańskim wrestlerze imieniem "Stone Cold Steve Austin" (co oznacza: Zimny Głaz Steve Austin)

AutorEdytuj

El_Rurkins. Lodowy Książę

Więcej z Fandomu

Losowa wiki