FANDOM

Autor:StarożytnyWładca 19:59, gru 28, 2009 (UTC)

Tarakava.jpg

InformacjaEdytuj

Poniższe opowiadanie przedstawia chwile Bitwy po Kini-Nui

Bitwa z RahiEdytuj

Takua patrzył na Kini-Nui. Przed chwilą zniknęli tam Toa Mata. Jak i dlaczego? Tego nie wiedział. Zapewne miało to związek z przeznaczeniem...

-Rahi nadchodzą!- głos Tamaru oderwał go od rozmyślań.

Kampania Kronikarza przygotowała się do ataku, gdy nadleciał Nui-Rama. Maku zamachnęła się i jej dysk trafił w groźnego Rahi. Ten odleciał, ale na jego miejscu natychmiast pojawiły się dwa byki Kane-Ra. Z nimi poszło trudniej. Po kilku minutach byki wykluczyły z walki Taipu. Jednak Matoranom udało się przepędzić Rahi.

-Wszystko w porządku?- Maku zwróciła się do Takuy i Taipu.

-Jasne-odparł Onu-Matoranin.

-Rahi...!-zaalarmował Tamaru.

Wszyscy ustawili się w bojowych pozycjach, gotowi do poświęcenia się w obronie innych mieszkańców Mata Nui. Z dżungli wyłonił się potężny Muaka. Kapura zaatakował go, lecz zwierz obronił się, a bambusowy dysk powrócił do właściciela. Muaka nie pozostał dłużny. Wychylił swoją długą szyje i zaatakował. Ranny Ta-Matoranin z trudem utrzymał się na nogach.

-Za naszych braci-szepnął Hafu i wykonał rzut.

Kampania Kronikarza opatrywała rany. Kronikarz Takua przyglądał się temu ze zmartwieniem. Obawiał się, że szóstka Matoran nie przetrzyma następnego szturmu Rahi. Pozostali też się tego obawiali. Nie mieli szans z plagami Nui-Rama i Nui-Kopen, dziesiątkami Muaka oraz setkami Nui-Jaga i Tarakava. Tamaru, czując się już na siłach wstał i zaczął się rozglądać. Nagle wśród roślin coś zaszeleściło, a chwilę potem z dżungli wyłonił się Muaka, odpychając Le-Matoraniana. Maku podeszła do niego i pomogła mu wstać.

-Przegraliśmy! Już po nas!-zajęczał Hafu.

-Jest ich za dużo!-poparł go Kopeke.

Do Muaki dołączyli Tarakava i dwa Nui-Jaga. W każdej sekundzie mogło być ich więcej. Na niebie pojawiła się niezliczona liczba Nui-Rama.

-Leci tu!-wykrzykną Tamaru.

Rozległ się trzask, a po ziemi walały się szczątki Nui-Rama.

-Na niebie!-Le-Matoranin spostrzegł swojego przyjaciela lecącego na ptaku Kahu.-Kongu!To Kongu!

Ziemia pękła, a z dziury wyłonili się Onu-Matoranie na krabach Ussal. Matoranie usłyszeli bojowy okrzyk i na wzgórzu pojawiła się Gwardia Ta-Koro.

-Ognia!-rozkazał Jala, po czym na niebie pojawiły się dyski, strącające Nui-Rama.

Do serc szóstki Matoran wstąpiła otucha. Przyjęli bojowe pozycje i przystąpili do ataku. Następne godziny zajmowały szczątki Rahi, okrzyki Matoran i ból.

-Kronikarzu, proszę obudź się!-Takua usłyszał głos nad sobą. Otworzył oczy i zobaczył Maku pochyloną nad nim. Poniósł się z twardej ziemi.

-Przetrwaliśmy!-oznajmiła radośnie Ga-Matoranka.

Kronikarz rozejrzał się, ale żadnych bestii nie było w zasięgu jego wzroku. To dobrze, że już po wszystkim...!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki