FANDOM

Arnor to król wioski Nowa Gerona.

Arnor
Glatorianin
Brakgrafiki.gif
Imię Arnor
Broń Miecz i miotacz Thornax
Żywioł lawa
Plemię lawy
Praca\Zadania nieznane
Status żyje, aktywny
Miejsce pobytu Nowa Gerona

Ciekawostki Edytuj

  • To najlepszy przyjaciel Kiriego.
  • Dziś, kiedy plemię lawy przyłączyło się do systemu Glatoriańskiego, zdobywa na Arenie wiele zwycięstw.

Statystyki Edytuj

Siła: 14
 
Zwinność: 10
 
Wytrzymałość: 12
 
Inteligencja: 12

Historia Edytuj

Wojna o Rdzeń Edytuj

Młodośc Edytuj

Gdy Arnor był jeszcze młody, już dokonywał wielu bohaterskich czynów, aż w końcu gdy stał się dorosły, Władca żywiołu lawy mianował go swoim pomocnikiem. Ale wtedy zaczął dokonywac większych czynów od uratowania Agori z walącego się domu i z paszczy potwora: zaczął bronic wioski przed robotami Battera.

Na wojnę Edytuj

Arnor został wysłany do obozu Glatorian. Tam właśnie poznał Kiriego. Po kilku żmudnych dniach wyczekiwania obóz został zaatakowany pod nieobecnośc dowódcy. Arnor i Kiri z pomocą Leira i innych Glatorian odparli atak. Gdy przybył dowódca, odbyła się narada. Jasne było, że wróg zna już położenie tajnego obozu, więc ten został przeniesiony na obrzeża Vulcanus. Wszyscy bowiem myśleli, że Plemię Lawy to tylko zwykli Glatorianie Ognia. Arnor ze swoim obozem bronił Vulcanus przed najeźdźcami. Ale ktoś i to miejsce było niebezpieczne - przypadkiem zawędrował tam jeden Agori, a godzinę później za nim grupa Glatorian. Oddział, zaskoczony późną nocą, został zdziesiątkowany. Arnor, Kiri i Leir jednak uciekli.

Oddział szturmowy Vulcanus Edytuj

Po ucieczce trafili do Oddziału szturmowego Vulcanus. Od razu przydzielono im misję: zaatakowanie zmierzającego do Vulcanus oddziału z Iconox. Zatrzymali się na wzgórzach wokół Vulcanus. Tam zaskoczyli armię Iconox. Oddział szturmowy Vulcanus podążył na południe, niedaleko Tesary, gdzie wsparli obleganych przez Voroxów - wtedy jeszcze Glatorian - członków innego oddziału.

Wykonali jeszcze wiele misji w tym oddzialem, aż pewnego dnia Leir został porwany. Oddział na szczęście dokonał szturmu na porywaczy i ich łup, nim ci dotarli do wioski. Leir został odbity.

C.D.N.

Emigracja Edytuj

W wiosce Gerona Arnor pomagał Władcy żywiołu lawy Kiriemu i Leirowi bronic Agori lawy przed Skrallami.Odparli natarcie, lecz Gerona spłonęła.

Gdy plemię lawy wyemigrowało na południe, Arnor trafił na pokład Thornatusa V7 i dojechał do wioski Vulcanus. Tam zaprzyjaźnił się z Ackarem i zbudował pojazd Geto V5. Wrócił do Nowej Gerony i powiedział Agori lawy, żeby wybrali się z nim do Vulcanusa. Jedyny z całego plemienia lawy nie powiedział, kim jest. Gdy plemię ognia pojmało plemię lawy, Arnor chciał ich uwolic, ale jego też uwięzili. Bez jego pomocy plemieniu lawy nie udałoby się pokonac Skrallów i Łowców kości.

Pojawienie Edytuj

Trylogia Plemię Lawy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki