FANDOM

Archipelag Wielowojen
Lokacja
Brakgrafiki
Nazwa Lokacji Archipelag Wielowojen
Mieszkańcy Lokacji Toa, Matoranie, Skakdi, Makuta
Zamieszkujące Rahi Nui-Rama, Nui-Kopen, Fenrakki, inne pomniejsze Rahi

Jest to archipelag czterech wysp, między, którymi ciągle dohodziło do wojen. Składa się z wysp:

Eco NuiEdytuj

Nazywana "Wyspą Ekologów". Jej mieszkańcy to głównie Matoranie i Toa roślinności, którzy od wieków żyli w zgodzie z naturą. Wojownicy z tej wyspy wolą walkę z dystansu i z ukrycia. Matoranie specjalizują się w nauce, a Toa są świetnymi zwiadowcami. Ich bronią są kusze ,z naszączonymi trucizną bełtami ,zatrute włucznie i kosy. Ich technologia nie jest znana innym rasom i opiera się na wysokim ekosystemie wyspy. Zamieszkują ją Nui-Rama, Nui-Kopen i pomniejsze Rahi.

Shadow NuiEdytuj

"Wyspa Cieni" będąca zapomnianym, odległym posterunkiem Bractwa Makuta. Pokryta lodem i zamieszkana przez Rahkshi, Kraata, Robactwo Cienia, Matoran Cienia i nielicznych Makuta stoi najdalej od wszystkich wysp z archipelagu.

Wild NuiEdytuj

"Dzika Wyspa" jest zamieszkana przez barbarzyńskie plemiona Skakdi zjednoczone pod jednym dowódcą. Jej mieszkańcy jeżdżą na wielkich pająkach Fenrakkach i specjalizują się w taranowaniu przeciwnika. Cała wyspa jest pokryta rzekami i wielkimi wodospadami.

City NuiEdytuj

"Wyspa-Miasto" z równinnej cichej wyspy zmieniła się w wielką super-metropolie. Jej mieszkańcy pokonali wszystkie przeciwności szykowane przez naturę by zmienić wyspę w Mega-miasto. Jest zamieszkana przez Matoran i Toa żelaza, magnetzymu i grawitacji i mniejsze Rahi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki