FANDOM

Ankai
Toa
Ankai Face.jpg
Imię Ankai
Maska Kanohi Vuliar, maska gibkości
Broń Cienista tarcza, Miecz Czarnego Ognia
Żywioł Ogień,Cień(częściowo)
Organizacja Brak
Praca\Zadania Brak
Status Nie żyje
Miejsce pobytu Nieznane

HistoriaEdytuj

Pewnego dnia Ankai obudził się na plaży. Nie pamiętał siebie jako Matoranina, od razu był Toa. Co dziwniejsze, od razu miał maskę i broń. Nie znał jej działania, więc ruszył przed siebie. Napadły go Piaskowe szakale. Podczas walki z jego Miecza wystrzelił czarny ogień. Dzikie, przestraszone bestie uciekły. Ankai po trzydniowej wędrówce znalazł wioskę gdzie poznał Kainę. Razem z nią udał się do wioski ognia na południowej części północnego kontynentu. Żyli tam długo, pomagając Matoranom. Pewnego dnia wynajęto ich do ochrony Karawany jadącej przez Góry Lodowe. Transport bł ważny, ale przejazd wymagał ochrony ze względu na GoM. Ankai nie chciał się zgodzić, ale Kaina uparła się więc zrobił to dla niej, gdyż sama nie miałaby szans ze zorganizowaną grupą GoM'u. W połowie gór dopadło ich GoM. Ankai i Kaina zostali zrzuceni w przepaść i wtedy Toa użył swej Kanohi lądują razem z resztą bezpiecznie na ziemi. Wyruszył na kolejne stracie z bandytami.

Poświęcenie CrushaEdytuj

Ankai przegrywał i wtedy dołączył do niego Crush. Mimo wsparcia Toa Srebra i Żelaza wciąż GoM było górą. Srebrny wojownik właśnie w tamtej chwili wydarł z siebie znak Rahkshi i rzucił nim w Ankai'a powodując przyłączenie się do czerwonego Toa znaku i części Crush'a tworząc dla niego Super tryb.

Ankai Super Tribe.jpg

Super Tryb Ankai'a

ŚmierćEdytuj

Podczas walki z GoM, Ankai zabił Ungerstreishe'a miażdżąc mu głowę. Nie przewidział Ataku w plecy od Iceblastera. Tak dzielny Toa Zakończył swój Bohaterski żywot. Po tym zdarzeniu on i Crush doczekali się pomników we wszystkich wioskach na wyspie.

Cechy i zdolnościEdytuj

Jego Maska Gibkości wyjątkowo pomaga Matoranom gdyż jest mniej więcej jak Calix. Ankai uważa że każdy powinien troszczyć się o siebie, jednak on sam wyjątkowo troszczy się o Kainę. Jest wielkim pesymistą i generalnie z góry zakłada że to się nie uda. Zapytany o swoje nastawienie odpowiedziałby: "Lepiej się przyjemnie rozczarować niż niemile zaskoczyć." Ma moc Ognia, oraz ograniczoną moc Cienia.

BrońEdytuj

Ankai Znak Rahkshi.jpg

Znak Rahkshi. Nowa pamiątka Ankaia

Ankai dzierży cienistą tarczę i Miecz czarnego Ognia. Jego maska to Kanohi Vuliar, maska Gibkości.

PojawieniaEdytuj

Zobacz teżEdytuj

&nbsp

Więcej z Fandomu

Losowa wiki