FANDOM

Acerania to rodzinna wyspa Aceranian.

Historia Edytuj

Inwazja Skakdi Edytuj

W pewnym momencie jedno z Zakaziańskich plemion postanowiło zaatakować Aceranię. Flota Skakdi pod dowództwem Balastara wyruszyła w stronę wyspy. Jeden z Aceraniańskich generałów, Udinen, dowiedział się o tym dzięki Podróżnikowi. Z jego pomocą zaplanował i przygotował zasadzkę dzięki której armia Balastara została rozbita, a sam przywódca zginął.

Początki Cesarstwa Edytuj

Po wygranej Udinen zaczął zdobywać coraz większe poparcie wśród Aceranian. Zaczął stopniowo zwiększać swoje wpływy na wyspie, aż w końcu całkowicie przejął władzę i ogłosił się cesarzem.

Po kilkunastu latach zwiększania i ulepszania armii nowo powstałego Cesarstwa Udinen postanowił dokonać kompanii odwetowej na Skakdi. Wyruszył ze swoją flotą na Zakaz, który po kilkuletnich zmaganiach ostatecznie udało się Udinenowi podbić.

Rewolucja Edytuj

Działania Aceranian nie spodobały się niektórym organizacjom we Wszechświecie. Zakon Mata Nui postanowił zainterweniować wysyłając na wyspę kilku agentów. na ich czele stanął Harvinar. Zainicjowali oni rebelię przeciwko władzy Udinena. Po kilku miesiącach walk została ona jednak rozbita, a większość agentów Zakonu zginęła. Niektórym członkom rebelii udało się uciec z wyspy (wśród nich byli Harvinar, Querix i Garvrax), pozostali ocalali ukryli się i działali dalej, prowadząc działania dywersyjne.

Architektura Edytuj

Flora i fauna Edytuj

Mieszkańcy Edytuj

Populacja Aceranii w całości składała się z Aceranian. Na wyspie nie osiedlali się przedstawiciele innych ras ze względu na dosyć wrogie nastawienie Aceranian do obcych, szczególnie po nieudanej inwazji Skakdi.

Znani mieszkańcy Edytuj

Pojawienia Edytuj

  • Przeddzień Upadku

AutorEdytuj

Zivo 222

Więcej z Fandomu

Losowa wiki